UAB „Pačiolio“ prekyba; El. paštas info@paciolioprekyba.lt. Tel.: (0 5) 2700 636

Pagalba kiekvienai UAB

SVEIKINAME PRADĖJUS VERSLĄ! 
Naujos įmonės pirmaisiais veiklos mėnesiais laukia ne tik veiklos pradėjimo ir plėtojimo uždaviniai, bet kartu reikia sėkmingai susitvarkyti su įvairiais „biurokratiniais“ dalykais, kurių neišsprendus tinkamai ir laiku, jie kelia bereikalingas problemas ir trukdo įmonės veiklai. Tai LR įstatymais ir verslo aplinka diktuojami privalomi ir svarbūs klausimai:
 • kaip bus išspręstas buhalterinės apskaitos tvarkymas (už tai atsako įmonės vadovas);

• kokie bus įmonės mokami mokesčiai (kiekvienam verslinkui norisi jų sumokėti mažiau);

• tinkamai parengtos darbo sutartys, kad kilus nesutarimams su darbuotojais, jos netaptų priežastimi, kodėl vėliau skiriamos sankcijos darbdaviui;

• kvalifikuotai parengtos verslo sutartys (pardavimų, pirkimų, nuomos ir kitos) – net dėl nedidelių netikslumų sutartyse randasi problemų, kurios išauga į šimtus ar net tūkstančius eurų baudų ir kitokių sankcijų.

VISUS ŠIUOS BŪTINUS IR SUDĖTINGUS KLAUSIMUS PADĖSIME JUMS IŠSPRĘSTI!

Esame „UAB Pačiolis“ – daugiau, kaip 30 metų teikiame profesionalias paslaugas apskaitos, mokesčių, darbo ir civilinės teisės bei verslo vadybos srityse. Mumis pasitiki daugiau kaip 10 000 šalies įmonių, organizacijų ir verslininkų. Kviečiame pasinaudoti mūsų sukaupta patirtimi ir kompetencija – kad Jūsų verslo pradžia būtų sklandi.

TAPKITE MŪSŲ DRAUGAIS!

GALIME JUMS PADĖTI:

• darbo sutarčių sudarymo klausimais, išvengiant jose galimų klaidų ir netikslumų, kurie vėliau gali virsti darbo ginčais ir nereikalingomis problemomis;

• civilinių sutarčių (pirkimo, pardavimo, nuomos ir visų kitų) sudarymo klausimais, išvengiant jose galimų klaidų ir netikslumų, dėl kurių po to gali tekti mokėti baudas ir kitas sankcijas;

• mokesčių susimažinimo (teisėtais būdais!) klausimais;

• buhalterinės apskaitos tvarkymo ir finansinių atskaitų sudarymo klausimais;

• duomenų apsaugos (pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą) įmonėje tvarkymo klausimais.

• kitais verslo organizavimo klausimais.

<>

MŪSŲ DOVANOS JUMS. 

TOLIAU JŪSŲ PATOGUMUI ATRINKOME JUMS POTENCIALIAI NAUDINGŲ MŪSŲ SPECIALISTŲ PARENGTŲ MOKYMŲ IŠTRAUKAS, KURIOSE APTARTI PAGRINDINIAI NAUJOS ĮMONĖS VADOVUI AKTUALŪS KLAUSIMAI. 

SKYRĘ VOS PORĄ VALANDŲ SAVO LAIKO – SUŽINOSITE DAUG SVARBIŲ JUMS DALYKŲ!

<>

ĮMONĖS VADOVUI SVARBU ŽINOTI, KOKIOS PRIEVOLĖS IR KOKIA ATSAKOMYBĖ TENKA JAM DĖL ĮMONĖS BUHALTERINĖS APSKAITOS, ATSKAITOMYBĖS IR MOKESČIŲ.

Pateikta ištrauka iš nuotolinio seminaro „ATSAKOMYBĖ už ĮMONĖS BUHALTERINĘ APSKAITĄ IR MOKESČIUS: vadovo ir buhalterio pareigos bei teisės“.

<>

ĮMONĖS VADOVUI SVARBU ŽINOTI, KOKIŲ RŪŠIŲ DARBO SUTARTIS GALIMA SUDARYTI SU DARBUOTOJAIS IR KOKIOS TURI BŪTI SVARBIAUSIOS SUTARTYJE ĮRAŠOMOS SĄLYGOS.

Pateikta ištrauka iš nuotolinio seminaro „Svarbiausi DARBO TEISĖS klausimai ir patarimai įmonei“.

<>

ĮMONĖS VADOVUI SVARBU ŽINOTI, KAIP NAUDINGIAU (MOKESČIŲ TAUPYMO TIKSLAIS) SAMDYTI ĮVAIRIAS PASLAUGAS IŠ ŠALIES.

Pateikta ištrauka iš nuotolinio seminaro „MOKESČIAI: esmė, legalūs mažinimo būdai ir vadyba įmonėje“.

<>

DAR KARTĄ NORIME AKCENTUOTI, KAD NAUJOS UAB VADOVUI TENKA SPRĘSTI ŠIUOS SVARBIUS KLAUSIMUS:

• PIRMIAUSIAI – išsiaiškinti už ką pagal LR įstatymus atsakingas UAB vadovas ir kaip viską padaryti, kad nekiltų ateityje bereikalingų problemų;

• kas tvarkys įmonės apskaitą ir sudarinės finansines ataskaitas;

• kas ir kaip įmonėje išrašinės pirminius dokumentus parduodant paslaugas ar prekes;

• kokius mokesčius įmonė turės mokėti ir kaip galima juos susimažinti teisėtais būdais;

• kokiais pagrindais ir kokiomis sąlygomis reikės samdyti darbuotojus ir kaip viską įforminti, kad po to nekiltų bereikalingų problemų;

• kaip sudarinėti su partneriais (prekių pirkėjais, jų pardavėjais, nuomotojais, nuominkais ir kitais fiziniais ar juridiniais asmenimis) sutartis, kaip viską įforminti, kad po to nebūtų nereikalingų nesklandumų, baudų ir kitokių sankcijų;

• kokias būtinas (pagal LR įstatymus) vidaus tvarkas įmonės vadovas turi patvirtinti ir kaip jas pasirengti.

VISI IŠVARDINTI (IR DAUG DAUGIAU!) KLAUSIMAI IŠSAMIAI IŠAIŠKINTI SU PAVYZDŽIAIS SPECIALIOJE PRIEMONĖJE, SKIRTOJE UŽDARAJAI AKCINEI BENDROVEI.

Susipažinkite su šios priemonės turiniu – spauskite ČIA.

Susipažinkite su šios priemonės ištrauka, kurioje aptarti patys bendriausi UAB svarbūs klausimai, – spauskite ČIA.

<>

Jeigu turite klausimų, ieškote patikimos konsultacijos ar svarstote bendradarbiavimo galimybes – kviečiame susisiekti su mumis: info@paciolis.lt; (0 5) 2700 636 

Jeigu Jums reikalingi specialistai, kurie tvarkytų Jūsų įmonės buhalterinę apskaitą – mes pasiruošę padėti!

Teikiame profesionalias buhalterinės apskaitos tvarkymo ir konsultacines paslaugas: nuo pirminių dokumentų tvarkymo iki finansinės atskaitomybės parengimo. Kviečiame susisiekti: spauskite čia arba: konsultacijos@paciolis.lt; tel. 0 655 126 84:
   Rūpinkitės savo įmonės verslu, o mes pasirūpinsime Jūsų įmonės buhalterine apskaita ir mokesčiais! Patirtis apie 30 metų patirtis!

Į viršų