Pačiolis

 
El. parduotuvė

Savaitraštis „Buhalterija: apskaitos ir mokesčių apžvalga“


 

 

Susipažinkite su nemokamu straipsniu! 

Nelegaliems mokesčių mažinimo būdams – valdžios užkardos, tačiau yra LEGALIŲ! Artimiausi – nauda iš mokestinių nuostolių“, spauskite ATSISIŲSTI pdf. formatas


 

Kiekvienai buhalterijai – savaitraštis „Buhalterija“.

Paskubėkite prenumeruoti!

Mokėkite už 9 mėnesių (balandžio–gruodžio) prenumeratą, o skaityti galėsite VISUS 2019 metų numerius!

Dovana! Sausio–kovo mėn. savaitraščio numerius gausite elektroniniu formatu.


Norite, kad Jus dar labiau gerbtų ir nelaikytų vien tik „aritmetikos žinovais“? Pasidėkite ant stalo savaitraštį „Buhalterija“. Panašaus leidinio neturi nė vienos kitos srities profesionalai!


KIEKVIENAIS METAIS SAVAITRAŠTYJE RASITE:

•  daugiau kaip 370 apskaitos, mokesčių, teisės specialistų konsultacijų ir atsakymų į skaitytojų klausimus;

• daugiau kaip 180 VMI, VDI, „Sodros“ ir kitų kontroliuojančių institucijų atstovų praktinių patarimų;

• apie 100 publikacijų mokesčių apskaičiavimo, sumokėjimo ir administravimo klausimais;

• apie 100 publikacijų buhalterinės apskaitos, finansinės atskaitomybės ir apskaitos organizavimo bei vadybos ir kaštų apskaitos klausimais;

• apie 70 publikacijų darbo ir įmonių teisės klausimais;

• daug kitos naudingos ir darbą palengvinančios medžiagos.


KIEKVIENAS PRENUMERATORIUS GAUS VERTINGUS PRIEDUS:

specialų leidinį  el. formatu „Naudinga informacija buhalteriams“ (įvairi informacija padėsianti visus metus tvarkyti buhalterinę apskaitą bei apskaičiuoti ir deklaruoti mokesčius);

• buhalterio darbui naudingas atmintines (kas mėnesį po vertingą atmintinę);

2012–2018 m. (elektroninį straipsnių archyvą).


9 mėnesių prenumeratos kainos:

popierinės versijos kaina – 99 € (su PVM);

elektroninės versijos kaina – 72 € (su PVM).


Tik savaitraščio prenumeratoriai su specialia 50 proc. nuolaida gali užprenumeruoti elektroninį savaitinį leidinį „MOKESČIŲ, APSKAITOS IR TEISĖS REGLAMENTŲ NAUJIENLAIŠKIS“, plačiau. 

Popierinės savaitraščio versijos su naujienlaiškiu kaina – 183,50 € 117,25 € (su PVM);

Elektroninės savaitraščio versijos su naujienlaiškiu kaina – 135,50 € 90,25 € (su PVM);

Pasiūlymas galioja TIK iki kovo 31 d. 

Galite rinktis popierinę arba elektroninę leidinio versiją.

PAGRINDINĖS SAVAITRAŠČIO RUBRIKOS:

2019-aisiais savaitraštis pasipildys naujomis temomis:

Rubrikoje „Lengvi mokesčiai“ aptarsimevisas pagrindines mokesčių lengvatas bei kitas teisėtas galimybes susimažinti mokesčius, taip pat patarsime, kaip tomis galimybėmis pasinaudoti. Rubrikoje „Menedžmento apskaitos ABC“ spausdinamos publikacijos žingsnis po žingsnio padės lengvai perprasti itin svarbią įmonėms ir valdžios nereglamentuojamą vadybos ir kaštų (menedžmento) apskaitą. Išmanydami šias sritis, tapsite labai reikalingi savo vadovams.

APSKAITA, APSKAITOS ORGANIZAVIMAS. Žinomi apskaitos, audito ir apskaitos organizavimo specialistai aiškina ir nagrinėja atskirus buhalterinės apskaitos aspektus, kaip organizuoti apskaitą, rengti finansinę atskaitomybę ir kt.

MOKESČIŲ LABIRINTUOSE. 
Spausdinami mokesčių specialistų parengti straipsniai apie mokesčių apskaičiavimo ir sumokėjimo ypatumus.

BUHALTERINĖ VADYBOS IR KAŠTŲ APSKAITA.
 Šios srities patyrę specialistai pataria, kaip tinkamai apskaityti kaštus, kalkuliuoti produktų savikainą, organizuoti menedžmento apskaitą, kaip formuoti vadybai tinkamą informaciją ir kt.

TEISĖ. 
Teisininkai aiškina įvairius įmonių, darbo, mokesčių teisės klausimus.

AKTUALIJOS. 
Aiškinama, kaip taikyti apskaitos ir mokesčių įstatymų nuostatas ir rasti atsakymus į klausimus, su kuriais buhalteriai susiduria kasdieniame darbe. Patariama, kaip įgyvendinti viešojo sektoriaus apskaitos reformą. Informuojama apie audito įmonių veiklą ir audito priežiūros kontrolę.

SPECIALISTAI PATARIA. 
UAB „Pačiolis“, Valstybinės mokesčių inspekcijos ir teisės specialistų konsultacijos.

NAUDINGA INFORMACIJA. 
Spausdinamas mokesčių, deklaravimo ir sumokėjimo kalendorius, pateikiami VMI raštai, reglamentų naujienos. Visa tai padės teisingai tvarkyti apskaitą, laiku deklaruoti ir sumokėti mokesčius.

REDAKCIJA, PADĖK. 
Spausdinami skaitytojų prašymai padėti susivokti apskaitos ir mokesčių labirintuose, pateikiami specialistų atsakymai į juos.

PSICHOLOGAS PATARIA. 
Psichologijos specialistai pataria, kaip bendrauti su vadovais ir kolegomis, spręsti darbe kylančias psichologines problemas.

LAISVALAIKIS. 
Pateikiami straipsniai iš mokesčių ir apskaitos istorijos, pasakojama apie žinomus finansininkus, buhalterius, aprašomi ne tik Lietuvos, bet ir kitų valstybių įdomūs sukčiavimo atvejai, atskleidžiama skaičių reikšmė įvairiose gyvenimo srityse ir kt.
KAIP PRENUMERUOTI?
  • Prenumeruoti internetu.
  • Mokėti tiesioginiu pavedimu, nepamiršti nurodyti leidinio kodo ir pristatymo adreso. (Įmonės rekvizitai: UAB „Pačiolio prekyba“, įmonės kodas 300807502, atsiskaitomoji sąskaita LT347044060005977111 AB SEB banke).
  • Kreiptis į pardavimo vadybininką telefonu (8 5) 2700 636 arba el. paštu prenumerata(eta)paciolis.lt.
  • Prenumeruoti UAB „Pačiolio prekyba“ knygyne adresu, Kalvarijų g. 129 Vilnius (Darbo laikas: I-IV 8.00 – 17.00 val., V 8.00 – 15.45 val.).
  • Prenumeruoti Lietuvos pašto skyriuose.
  • Prenumeruoti platinimo tarnybose
  • Norėdami prisijungti prie elektroninės leidinio versijos, mokėjimo pavedime nurodykite savo el. pašto adresą.
LEIDINIŲ PRISTATYMAS
  • Leidinių pristatymas nemokamas.
  • Prenumeratorius privalo pateikti visą reikalingą informaciją: leidinio kodą ir tikslų pristatymo adresą, kad prenumeratos užsakymas būtų kokybiškai įvykdytas. Jeigu informacija bus neišsami arba netiksli, Leidėjas negalės tinkamai įvykdyti savo įsipareigojimų.
  • Pasikeitus adresui prenumeratorius turi parašyti el. paštu: prenumerata(eta)paciolis.lt, nurodyti, kokio leidinio, kam ir kokiu adresu buvo užsakyta prenumerata ir koks naujas pristatymo adresas.

Prenumeratorius, turintis pretenzijų dėl leidinio pristatymo, privalo kreiptis el. paštu: prenumerata(eta)paciolis.lt (nurodyti prenumeratos gavėjo duomenis, leidinio pavadinimą ir surašyti pretenziją) arba telefonu (8 5) 210 1255.

Aktualus straipsnis

Savaitraštis „Buhalterija: apskaitos ir mokesčių apžvalga“ 2019 03 19

BALTIEJI PRADEDA IR LAIMI.

TIKROSIOS „BALTŲJŲ FINANSŲ“ GRĖSMĖS

 

Vaidotas Dauskurdas

UAB „Pačiolis“ teisininkas

savaitraščio „Buhalterija: apskaitos ir mokesčių apžvalga“ teisės sk. redaktorius

 

          Lietuvos valdžia, deklaruodama tikslą per šiuos metus iš „šešėlio ištraukti“ 200 mln. eurų, garsiai prakalbo apie gyventojų ir įmonių „baltuosius finansus“, pabrėždama siekį skatinti legaliai veikiančius ir mokančius mokesčius. Teigiama, kad sąlygos veikti legaliai pagerės, ir priešingai – rizikingoms įmonėms ar gyventojams, siejamiems su nesąžiningu mokesčių mokėjimu, bus taikomi įvairūs apribojimai. Neatsitiktinai paskelbta ir mokestinė amnestija, suteikianti galimybę deklaruoti ir sumokėti anksčiau galimai nuslėptus mokesčius. Nepaisant to, kiekvienas gyventojas, įmonė ar jos vadovas turi aiškiai suvokti, jog „baltieji finansai“ skirti ne tam, kad būtų sudaryta galimybė išvengti mokesčių, bet tam, kad valstybė juos surinktų.
Siekį gerinti mokesčių surinkimą patvirtina ir faktas, kad net septynių kontrolės institucijų vadovai, t. y. VMI, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos, Muitinės departamento, Policijos departamento, Darbo inspekcijos, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos, Valstybės sienos apsaugos tarnybos, pasirašė bendrą įsakymą, kuriuo įkūrė rizikos analizės centrą. Jis veiks centrinių institucijų lygmenyje, o jo veikla bus orientuota į rizikų valdymą ir teisės pažeidimų identifikavimą. Valdininkai akcentavo, kad mokesčių administravimo srityje norisi būti tiksliems, veikti proporcingai ir siekti, kad priemonės būtų nukreiptos būtent į tuos mokesčių mokėtojus, kurie neįsiklauso į raginimus mokesčius sumokėti savanoriškai.

          Valdžios paskelbtą mokestinę amnestiją, galiojančią iki 2019 m. liepos 1 d., galima palyginti su „meduolio principo“ taikymu. Suteikiama galimybė tiems, kurie dėl įvairiausių aplinkybių ir tikslų nedeklaravo bei nesumokėjo privalomų mokesčių, patiems savanoriškai „prisiduoti ir atgailauti“, užtikrinant, kad, deklaravus bei sumokėjus anksčiau pamirštus ar nuslėptus mokesčius, iš tokio mokesčių mokėtojo nebus reikalaujama sumokėti baudas bei delspinigius. Jiems keliamas tik vienas reikalavimas – sumokėti anksčiau nesumokėtus mokesčius. Beje, netgi ir šiuo aspektu mokesčių administratorius elgiasi racionaliai, nurodydamas, kad tam tikrais atvejais suteiks galimybę pamirštų ar nuslėptų mokesčių mokėjimą išdėstyti per keletą metų. Tik būk malonus – imk ir susimokėk!
          Paminėtina, kad kartu su pasiūlytu „meduoliu“ valdžia yra parengusi ir „bizūną“: grasinama, kad gyventojų ir įmonių, iki liepos 1 d. nesumokėjusių pamirštų ar nuslėptų mokesčių, mokesčių administratoriui atskleidus piktnaudžiavimus, nebus pasigailėta. VMI atstovai nedviprasmiškai kalba, kad, pasibaigus „mokestinės amnestijos“ laikotarpiui, bus imtasi aktyvių kontrolės veiksmų, siekiant nustatyti praeityje galimai pajamas nuslėpusius ir mokesčių vengusius bei neatsiskleidusius asmenis, o nustačius pažeidimus, bus taikomos griežtos sankcijos. Tokioms įmonėms bus apskaičiuojami ne tik papildomai mokėtini mokesčiai ir delspinigiai, bet ir skiriamos mokestinės baudos. Be to, administracinių baudų neišvengs ir tokių įmonių atsakingi darbuotojai, o jeigu veika turės nusikaltimo požymių, bus keliamos ir baudžiamosios bylos.Šiame kontekste paminėtina, kad nuo 2019 m. pradžios už kai kuriuos nusižengimus finansų sistemai buvo gana reikšmingai padidintos administracinės nuobaudos. Tai taip pat rodo valdžios pasirengimą imtis bizūno – jeigu užsibrėžta suma nebus surinkta iš nesumokėtų mokesčių, trūkstamą sumą „kompensuos“ paskirtos mokestinės baudos, delspinigiai ir kitos sankcijos.
 
Nepatikimi mokesčių mokėtojai
          Vis dėlto valdžia neketina apsiriboti vien tik tiesioginėmis sankcijomis tiems, kurie pamiršo susimokėti ar nuslėpė mokesčius. Kartu su minėtu sankcijų paketu, taikytinu už mokestinių teisės aktų pažeidimus, bus taikoma ir dar viena poveikio-spaudimo priemonė prasikaltusiems – tokie asmenys bus pripažinti nepatikimais mokesčių mokėtojais. Tokį statusą lemiantys kriterijai įtvirtinti Mokesčių administravimo įstatymo 401 straipsnyje.
          Nepatikimo mokesčių mokėtojo statuso priskyrimas pirmiausia turės įtakos asmens reputacijai. Tai lyg „verslo raupsuotojo“ etiketė, reikšminga įmonės partneriams. Ši informacija viešai prieinama VMI interneto puslapyje, ir ji aiškia signalizuos, kad šis subjektas dėl kokių nors teisės pažeidimų atsidūrė „po padidinamuoju VMI stiklu“. Verta pamąstyti, kiek įmonių vien dėl šio aspekto vengs tapti tokio subjekto partneriu, tačiau vien tuo neigiami padariniai neapsiribos. Mokesčių administravimo įstatymas numato ir kitas labiau apčiuopiamas pasekmes:
          1) nepatikimi mokesčių mokėtojai negalės dalyvauti viešuosiuose pirkimuose. Kitaip tariant, perkančioji organizacija pašalins tiekėją iš pirkimo procedūros, jeigu, tikrindama tiekėjo kvalifikaciją, nustatys, kad tiekėjas neatitinka minimalių patikimo mokesčių mokėtojo kriterijų. Nereikia tikėtis, kad ši informacija prasprūs pro perkančiosios organizacijos akis: neabejotinai tokią viešai skelbiamą informaciją vertins ir kiti viešojo pirkimo dalyviai, o tai taptų vienu iš kriterijų, pagal kurį konkurentai ginčytų tokį viešąjį pirkimą, jo laimėtoją. Be to, šią informaciją VMI tiesiogiai teiks ir Viešųjų pirkimų tarnybai, tad ir ši, kontroliuodama pirkimus, atsižvelgs, ar pirkimą laimėjęs subjektas neturėjo būti pašalintas iš pirkimo procedūros;
          2) tikėtina, kad komplikuosis tokio subjekto santykiai su komerciniais bankais. Lietuvos bankų asociacija paskelbė memorandumą, kuriuo numatoma, kad bankai vertins, ar jų klientai atitinka patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus ir kitus VMI viešai skelbiamus duomenis apie asmenį. Tad tie, kurie neatitiks šių kriterijų, tiksliau tie, kuriems bus priklijuota nepatikimo mokesčio mokėtojo etiketė ar apie kuriuos VMI skelbs kitą neigiamo pobūdžio informaciją, tikėtina, susidurs su keblumais, kreipdamiesi į bankus dėl paskolos;
       3) mokesčių administratorius, vadovaudamasis Mokesčių administravimo įstatymo 68 str., nuo 2020 m. pradžios subjektams, kurie pripažinti nepatikimais mokesčių mokėtojais, taikys ilgesnius mokesčių perskaičiavimo senaties terminus. Įstatyme įtvirtinta, kad mokesčio apskaičiavimui ar perskaičiavimui bendrai taikomas terminas – einamieji ir treji praėję kalendoriniai metai, skaičiuojami atgal nuo tų metų, kuriais pradedama mokestį apskaičiuoti arba perskaičiuoti, sausio 1 dienos. Beje, kai tai palies nepatikimą mokesčių mokėtoją, toks terminas pailginamas net dviem metais – už einamuosius ir penkerius praėjusius kalendorinius metus. Taigi, susiklostys situacija, kad mokesčių mokėtojas turės galimybę tikslinti deklaracijas ir galės perskaičiuoti mokesčius tik už trejus praėjusius metus, o mokesčių administratorius, tikrindamas tokį mokesčių mokėtoją, – už penkerius praėjusius kalendorinius metus;
          4) įstatyme įtvirtinta, kad nepatikimu mokesčių mokėtoju pripažintas subjektas negalės įgyti paramos gavėjo statuso, o jį turintieji neteks šio statuso. Juridinių asmenų registras tokį subjekto statusą panaikins gavęs atitinkamą VMI pranešimą.

          Šiame kontekste svarbu paminėti štai ką: jeigu įmonės vadovas bus nuteisiamas už sukčiavimą, neteisėtą praturtėjimą, nusikalstamą veiką ekonomikai ir verslo tvarkai, nusikalstamą veiką finansų sistemai, nepatikimo mokesčio mokėtojo statusas bus nustatomas tiek tam vadovui, tiek ir pačiai įmonei. Kitaip tariant, abu juos, kaip nepatikimus mokesčių mokėtojus, VMI paviešins savo interneto puslapyje. Ir tai dar ne viskas! Jeigu toks vadovas darbą tęs kitoje įmonėje, bus laikoma, kad ir ši įmonė, naujoji tokio asmens darbovietė, tampa nepatikima mokesčių mokėtoja! Bent jau tokią poziciją deklaruoja Valstybinė mokesčių inspekcija Mokesčių administravimo įstatymo 401 str. komentaro projekte. Matyt, net neverta spėlioti, kokias galimybes įsidarbinti kitoje įmonėje turės toks asmuo. Ko gero, jokių.
            Įsidėmėtina dar viena Mokesčių administravimo įstatymo nuostata: vertinant, ar subjektas atitinka įstatyme įtvirtintus patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus, bus atsižvelgiama tik į tuos teisės pažeidimus, kurie padaryti nuo 2019 m. sausio 1 dienos. Kitaip tariant, asmenys, padarę šiuos pažeidimus iki tol, nepatikimu mokesčių mokėtoju nebus pripažinti – tai bus taikoma tik tiems, kurių pažeidimas bus padarytas po nurodytosios datos. Vis dėlto reikia pabrėžti dar vieną dalyką: šiuo atveju omenyje turimas tik ūkio subjekto pripažinimas nepatikimu mokesčių mokėtoju, bet ne atleidimas nuo galimų sankcijų (baudų, delspinigių, nesumokėto mokesčių apskaičiavimo ir pan.), nes asmenys, iki 2018-12-31 padarę teisės aktų pažeidimus, tikėtina, taip pat sulauks visų įmanomų sankcijų, žinoma, jeigu nepasinaudos mokesčių amnestijos suteikiamomis galimybėmis. Tik tiek, kad jie nebus įtraukti į nepatikimų mokesčių mokėtojų sąrašus.
 
 
Galimų grėsmių, susijusių su nepatikimo mokesčių mokėtojo statuso įgijimu, tikrai daug. Net jeigu įmonei nereikšmingas draudimas dalyvauti viešuosiuose pirkimuose ar ji nesiekia įgyti paramos gavėjo statuso, šio statuso priskyrimu žala įmonės verslo reputacijai tikrai bus padaryta. Ir niekas negali užtikrinti, kad tai netaps verslo pabaigos pradžia. Juk reputacija versle itin svarbi...
 

 

 


Šio numerio temos:
Kiti šio numerio straipsniai:

– Sudarant kolektyvinę sutartį, darbuotojams gali atstovauti tik profesinė sąjunga;
– 0 procentų PVM tarifo pritaikymo pagrįstumo įrodymas: mokesčių administratoriaus nuomonė;
– Vieneri metai darbo su GPAIS: ar tikslai bus pasiekti?;
– Ataskaita apie kontroliuojamuosius ir kontroliuojančius vienetus bei asmenis;
– Verslo priežiūros institucijų reitingai;
– UAB „Pačiolis“ specialistų konsultacijos;
– VMI specialistų konsultacijos;
– VMI raštai;
– Kiek gyventojų mokės įmokas į pensijų kaupimo fondus;
– Daugėja gyventojų, vykdančių individualią veiklą pagal pažymą;
– 4 didžiausios baimės dėl pinigų: įveikti jas nesudėtinga;
– Lengvesnei savaitės pradžiai: 4 būdai dirbti išmaniau;
– Kreditinės kortelės: jų istorija apaugo legendomis;
– Reglamentų naujienos;
– 2019 metų kovo–balandžio mėn. mokesčių sumokėjimo, deklaravimo ir kitų prievolių kalendorius.
 

Savaitraštis „Buhalterija: apskaitos ir mokesčių apžvalga“ 2019 03 12

UAB „Pačiolio“ specialistų konsultacijos

Dėl nepilnamečių įdarbinimo

 Artėjant vasarai tam tikriems darbams atlikti planuojame įmonėje įdarbinti nepilnamečius asmenis. Tačiau atkreipėme dėmesį, kad Darbo kodeksas dabar apie nepilnamečių įdarbinimą nieko nebekalba. Ar tai reiškia, kad dabar įdarbinant nepilnamečius asmenis, jiems taikomos tokios pat įdarbinimo procedūros kaip ir įdarbinant kitus darbuotojus?

 
Ne, įdarbinant nepilnamečius asmenis, jiems taikomi tam tikri specifiniai reikalavimai, nors jie ir nėra aptariami Darbo kodekse. Šie specifiniai reikalavimai įtvirtinti  2017 Vyriausybės nutarimu Nr. 518 patvirtintame Asmenų iki aštuoniolikos metų įdarbinimo, darbo ir profesinio parengimo organizavimo tvarkos, vaikų įdarbinimo sąlygų apraše. Manytume, kad svarbiausi reikalavimai, besiskiriantys nuo suaugusiems darbuotojams keliamų reikalavimų, būtų šie: darbdavys įdarbina vaiką nuo 14 iki 16 metų, jeigu yra gavęs vieno iš tėvų ar kito vaiko atstovo pagal įstatymą raštišką sutikimą dėl vaiko darbo, asmens sveikatos priežiūros įstaigos išduotą medicininę pažymą su išvada, kad vaikas tinkamas dirbti konkretų darbą, ir mokslo metų laikotarpiu duotas mokyklos, kurioje vaikas mokosi, raštiškas sutikimas dėl vaiko darbo. Be to, žinotina, kad yra sąrašas darbų, kuriuos dirbti ar mokytis juos dirbti draudžiama skirti asmenis iki 18 m.
 
***
Metinių premijų pripažinimas leidžiamais atskaitymais

2019 metais įmonė išmokėjo premijas darbuotojams už 2018 metų rezultatus. Ar galima šia suma mažinti 2018 metų pelną?

LR pelno mokesčio įstatymo 17 straipsnis nustato, kad leidžiami atskaitymai yra visos faktiškai patirtos įprastinės veiklai vieneto sąnaudos, būtinos vieneto pajamoms uždirbti ar vieneto ekonominei naudai gauti. Mokesčių administratorius, komentuodamas šį straipsnį, nurodo, kad jeigu pasibaigus mokestiniam laikotarpiui vienetas metines premijas išmoka iš darbo apmokėjimo lėšų (kaip priedą prie darbuotojų atlyginimo) ir minėtos premijos buvo apskaitomos vieneto praėjusio mokestinio laikotarpio veiklos išlaidose bei jų dydis buvo įtrauktas į vieneto praėjusio mokestinio laikotarpio Pelno (nuostolių) ataskaitą, tai pagal PMĮ 7 straipsnyje nustatytą sąnaudų kaupimo principą, tokios išmokėtos premijos priskiriamos leidžiamiems atskaitymams tą mokestinį laikotarpį, už kurį šios premijos išmokamos. 
Taigi, jeigu įmonė premijas už 2018 metų darbo rezultatus įtraukė į 2018 metų pelno nuostolių ataskaitą, tai apskaičiuojant pelno mokestį, šio sąnaudos laikomos 2018 metų leidžiamais atskaitymais.
***
 
Kaupiniai atostoginiams

Įmonė iki šiol kiekvienais metais apskaičiuodavo kaupimus atostoginiams ir VSD įmokoms. Ar atsižvelgiant į darbo užmokesčio apmokestinimo tvarkos pasikeitimus, nuo 2019 m. reikia toliau formuoti kaupimus VSD įmokoms?

Prievolė visoms įmonėms formuoti kaupimus atostoginiams ir su jais susijusiems mokesčiams, numatyta 31 VAS. Tačiau, įvertinus tai, kad nuo 2019 m. ženkliai sumažėja darbdavio mokamų VDS įmokų dydis, kaupimų šiam tikslui galima nebeformuoti. Nebent jų suma įmonei būtų reikšminga.
***

Kiti šio numerio straipsniai:

– Visuotinio eilinio akcininkų susirinkimo sprendimų įforminimas ir registravimas;
– Informaciją apie pinigų judėjimą reikia pateikti VMI iki balandžio 15 dienos;
– Lietuvos metrologijos inspekcija saugo vartotojus ir valstybės interesus;
– Prioritetas – PVM susigrąžinimas iš Didžiosios Britanijos;
– Produktų savikainos apskaičiavimo metodikos pasirinkimas įmonėje;
– UAB „Pačiolis“ specialistų konsultacijos;
– LR muitinės departamento konsultacijos;
– VMI raštai;
– Aktyviausiai pranešimus apie išlaidas PRC912 teikia sumokėjusieji už automobilio remonto paslaugą;
– VMI kontroliuoti mokesčių mokėtojai pernai sumokėjo beveik dvigubai daugiau mokesčių;
– Programa „Excel“ (47). Funkcija SUMPRODUCT;
– Atėjo pensijos kaupimo pasirinkimo laikotarpis – ką būtina žinoti?;
– Mankšta neatsitraukiant nuo darbo stalo;
– Ar esate motyvuota (-s)?;
– 2019 m. kovo mėn. mokesčių sumokėjimo, deklaravimo ir kitų prievolių kalendorius.
Periodas Kaina (Eur) Kiekis Pasirinkite
2019 m. 9 mėn. prenumerata (balandis-gruodis); (POPIERINĖ VERSIJA). 99
2019 m. 9 mėn. prenumerata (balandis-gruodis);(ELEKTRONINĖ VERSIJA). 72
2019 m. 9 mėn. prenumerata (balandis-gruodis); su naujienlaiškiu, (ELEKTRONINĖ VERSIJA). 90.25
2019 m. 9 mėn. prenumerata (balandis-gruodis); su naujienlaiškiu, (POPIERINĖ VERSIJA). 117.25
2019 m. 3 mėnesių, (kovas-gegužė) (POPIERINĖ VERSIJA). 36
2019 m. kovo mėn. (POPIERINĖ VERSIJA) 12
2019 m. 6 mėn. (sausis-birželis),
(ELEKTRONINĖ VERSIJA).
49.5